Magiczne Sny
  • POŚCIEL

    Pościele

    Pościel 140x200, 160x200, 200x220 - u nas znajdziesz pościel do każdej sypialni. Nowoczesne wzory i naturalne tkaniny zapewnią magiczny sen. Sprawdź to i otul się magią snu.

    Zobacz więcej

  • KOŁDRY I PODUSZKI

    KOŁDRY I PODUSZKI

    W wyjątkowej kolekcji naszego sklepu znajdziesz kołdry wielosezonowe i antyalergiczne oraz nie mogło zabraknąć miękkich niezwykle wygodnych poduszek do spania.

    Zobacz więcej

  • PRZEŚCIERADŁA

    PRZEŚCIERADŁA

    Prześcieradła z bawełny zapewnią ci wygodne i komfortowe spanie dostępne w wielu wariantach. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

    Zobacz więcej

Promocje
Pościel satynowa bawełna 160x200 ELEGANT 007
Pościel satynowa bawełna 160x200 ELEGANT 007

117,26 zł

Cena regularna: 130,29 zł

Najniższa cena: 129,00 zł
szt.
Kocyk polarowy dla dzieci 100x140 POKEMON 030
Kocyk polarowy dla dzieci 100x140 POKEMON 030

37,18 zł

Cena regularna: 41,31 zł

Najniższa cena: 40,90 zł
szt.
Pościel satynowa bawełna 200x220 w kwiaty PRESTIGE 09
Pościel satynowa bawełna 200x220 w kwiaty PRESTIGE 09

326,24 zł

Cena regularna: 362,49 zł

Najniższa cena: 362,49 zł
szt.
Pościel satynowa 160X200 bawełna PREMIUM 06
Pościel satynowa 160X200 bawełna PREMIUM 06

135,44 zł

Cena regularna: 150,49 zł

Najniższa cena: 150,49 zł
szt.
Pościel satyna bawełniana 200x220 EXCLUSIVE 43 kwiaty
Pościel satyna bawełniana 200x220 EXCLUSIVE 43 kwiaty

134,10 zł

Cena regularna: 149,00 zł

Najniższa cena: 149,00 zł
szt.
Kocyk polarowy dla dzieci 100x140 SPIDERMAN 012
Kocyk polarowy dla dzieci 100x140 SPIDERMAN 012

37,18 zł

Cena regularna: 41,31 zł

Najniższa cena: 40,90 zł
szt.
Pościel satynowa bawełna 200x220 w kwiaty PRESTIGE 10
Pościel satynowa bawełna 200x220 w kwiaty PRESTIGE 10

326,24 zł

Cena regularna: 362,49 zł

Najniższa cena: 362,49 zł
szt.
Pościel satynowa bawełna 160x200 w kwiaty PRESTIGE 09
Pościel satynowa bawełna 160x200 w kwiaty PRESTIGE 09

271,79 zł

Cena regularna: 301,99 zł

Najniższa cena: 301,99 zł
szt.
Pościel satynowa 140x200 AQUARELL 006
Pościel satynowa 140x200 AQUARELL 006

80,90 zł

Cena regularna: 89,89 zł

Najniższa cena: 89,00 zł
szt.
Pościel satyna bawełniana 160x200 EXCLUSIVE SE38A kwiaty polne
Pościel satyna bawełniana 160x200 EXCLUSIVE SE38A kwiaty polne

126,35 zł

Cena regularna: 140,39 zł

Najniższa cena: 140,39 zł
szt.
Pościel bawełniana 160x200 Elegancja Bukietu 008
Pościel bawełniana 160x200 Elegancja Bukietu 008

117,26 zł

Cena regularna: 130,29 zł

Najniższa cena: 129,00 zł
szt.
Pościel satynowa bawełna 160x200 Wieczne Kwiaty 008
Pościel satynowa bawełna 160x200 Wieczne Kwiaty 008

94,54 zł

Cena regularna: 105,04 zł

Najniższa cena: 104,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Regulamin

Regulamin

Dane Firmy

H&G Sp. z o.o.

  1. Wrotkowska 2

20-469 Lublin 

NIP 946-269-90-80

regon 386699860

Telefon +48 570-135-450

E-mail sklep@magicznesny.pl

 

  1. Postanowienia ogólne

1. Preferowany kontakt email, przepraszamy jeśli nie odbieramy telefonu, jednak nie zawsze jesteśmy w stanie to zrobić. Prosimy wtedy o wysłanie maila.

2. Informację na temat zamówień/przesyłek są udzielane drogą e-mail. W pierwszej kolejności są realizowane przesyłki kurierskie.

3. Nie ma możliwości zakupu produktów z naszego sklepu telefonicznie oraz drogą e-mailową.

4. Dostawa produktów możliwa jest tylko na terenie Polski, w terminie określonym w danej Ofercie i następuje na adres wskazany przez kupującego. Po otrzymaniu paczki zawsze sprawdź ją w obecności kuriera a w przypadku uszkodzenia, czy braku przedmiotu itp. nie odbieraj paczki!  Prawidłowo wypełniony protokół szkody: posiada informacje o takich zabezpieczeniach jak: karton, styropian, folia stretch, naklejka uwaga szkło itp. zawiera informacje o wszelkiego rodzaju uszkodzeniach produktu i kartonu lub innego opakowania w którym zabezpieczony jest przedmiot  Po wypełnieniu protokołu dokładnie go przeczytaj i porównaj ze stanem faktycznym zanim go podpiszesz !!! 

5. Na wpłatę w związku z zakupionym produktem czekamy 7 dni. Numer konta bankowego  mBank 73 1140 2004 0000 3102 8031 5711

6. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu Internetowego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Dostęp do Regulaminu ma każdy Klient poprzez „kliknięcie” linku „Regulamin” umieszczonego w dolnym menu na stronie Sklepu.

  1. Informacje podawane przez Klienta, umożliwiające realizację zamówienia, powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Podanie danych nieprawdziwych, nieaktualnych lub niedokładnych uniemożliwia realizację zamówień ze Sklepu Internetowego.
  2. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT). Do ceny należy doliczyć koszt przesyłki. Opcje dostawy uzależnione są kwotowo od formy dostawy danego produktu oraz adresu dostawy.
  3. Wszystkie towary znajdujące się w Sklepie są fabrycznie nowe.
  4. Klient może zgłosić e-mailowo lub za pomocą formularza kontaktowego informacje o wszelkich niedogodnościach oraz przerwach w funkcjonowaniu sklepu.

 

  1. Realizacja zamówienia

 

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresów przerw technicznych określonych komunikatem informacyjnym zamieszczonym na stronie Sklepu Internetowego. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy realizowane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy dane podane przez Klienta, a niezbędne do realizacji zamówienia są niepełne, błędne lub wzbudzają uzasadnione wątpliwości, co do ich prawdziwości. O każdorazowym odstąpieniu od realizacji zamówienia Sprzedawca zobowiązany jest powiadomić Klienta ze wskazaniem przyczyny odmowy.
     
  1. W przypadku niedotrzymania przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sklep jest uprawniony do odmowy realizacji złożonego zamówienia.
     
  1. Potwierdzeniem otrzymania przez Sklep zamówienia Klienta będzie komunikat wysłany na adres e-mail podany w formularzu rejestracji lub zamówienia, potwierdzający rodzaj oraz ilość produktów, wartość zamówienia, rodzaj dostawy, płatności oraz danych teleadresowych Klienta.
     
  1. Dział Obsługi Klienta Sklepu może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia.
     
  1. W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany mailowo o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach (np. częściowa realizacja, pełna realizacja przy wydłużonym czasie oczekiwania lub anulowanie całości zamówienia bez negatywnych skutków dla Klienta).

 

 

  1. Warunki płatności i wysyłki towaru
     
  1. Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem opcji odbioru osobistego, kurierów InPost, paczkomatów InPost
     
  1. Przy zamówieniach krajowych przesyłka dostarczana jest zwykle w przeciągu od 24 do 48 godzin dni roboczych od nadania. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy.
     
  1. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji i wysyłki po jego złożeniu po dokonaniu płatności online w przeciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
     
  1. Do każdego zakupionego towaru dołączony jest dowód zakupu. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta.
  2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
  3. obsługiwane typy kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy
     
  1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, wysyłając zawczasu takie oświadczenie Sprzedawcy. Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest przesłanie przez Klienta, przed upływem ww. terminu oświadczenia na adres: sklep@magicznesny.pl Niezwłocznie po otrzymaniu takiego oświadczenia Sklep Internetowy dokonuje potwierdzenia jego otrzymania.

 

  1. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później, niż w terminie 14 dni. Zwrot towaru następuje na koszt Klienta. Klient zobowiązany jest do wysłania towaru wraz z dowodem sprzedaży oraz wypełnionym formularzem. Zwrot należy dokonać na adres

H&G

Wrotkowska 2

20-469 Lublin

 

 

  1. Zwrot towaru jest możliwy w stanie niezmienionym, bez oznak używania.
  2. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, tj. niekompletnego lub w stanie zmienionym.
  3. Niedopuszczalne jest dokonanie zwrotów zamówienia za pobraniem.
  4. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy zwrot wpłaconej kwoty zamówienia następuje niezwłocznie, nie później jednak, niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez Sklep Internetowy.
  5. Klient otrzyma zwrot ceny za zwracany towar, a w przypadku, gdy Klient zwraca wszystkie towary wchodzące w skład danego zamówienia – również zwrot kosztów najtańszej wysyłki towaru ze Sklepu do Klienta.

 

  1. sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;

 

  1. w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;

 

  1. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

  1. Odstąpienie od umowy oraz obniżenie ceny będą możliwe tylko w określonych przypadkach.

 

-Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

 

- sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową,

 

- sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową,

 

- brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową,

 

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

 

- brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny*, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z wymiany lub naprawy towaru.

 

* Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.



Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

 

- z oświadczenia sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on

towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla

konsumenta.

 

Jak odebrać zwracany towar.

 

W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na jego koszt.

 

  1. Reklamacje
     
  1. Sklep odpowiada, jako Sprzedawca względem Klienta według reguł określonych w Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej:

 Zgodnie z projektem, Art. 43d ust. 5 ustawy o prawach konsumenta

brzmi więc tak:

„Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub

wymianie. Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.”

 

  1. Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na niezgodność towaru z umową.
     
  1. Towar reklamowany należy odesłać na adres firmy na koszt Klienta z dopiskiem „REKLAMACJA”.
     
  1. Niedopuszczalne jest zgłaszanie reklamacji w siedzibie Sklepu, ani wysyłka reklamowanego towaru za pobraniem.
  2. W przypadku uszkodzenia towaru przez Klienta koszty przesyłki pokrywa Klient.
  3. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłanie go wraz z towarem.
  4. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia towaru, wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i opisem przyczyny reklamacji.
  5. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. Koszt przesyłki ponosi Klient.
  6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany stan magazynowy), zwróci cenę wadliwego towaru.
  7. Wszelkie zwroty i przesyłki w przypadku zwrotu uszkodzonego, niekompletnego, niepełnowartościowego towaru wysyłane na koszt Sklepu nie będą przyjmowane, chyba, że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.

11 Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia jest dłuższy.

Domniemanie:

brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile: nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.

  1. Sprzedawca może dokonać wymiany wadliwego towaru, gdy konsument żąda naprawy i odwrotnie jeżeli:

 

- doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest

niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy.

 

  1. Przedsiębiorca dokonuje naprawy lub wymiany:

 

- w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową,

 

- bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

 

- Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu,

robocizny i materiałów, ponosi przedsiębiorca.

 

  1. Jak odebrać niezgodny z umową towar?

 

Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie.

 

Przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.

 

 

  1. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, może on:

 

odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

 

 

  1. Postanowienia końcowe

 

  1. Niniejszy Regulamin jest nierozerwalną częścią zawieranej przez Sklep oraz Klienta umowy sprzedaży. Treść Regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.
  2. Sklepowi Internetowemu przysługuje prawo zmiany niniejszego Regulaminu zgodnie z poniższymi zasadami. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie określonym przez Sklep, nie wcześniej jednak, niż dzień zamieszczenia zmienionego Regulaminu na stronie internetowej Sklepu. Powyższe zmiany nie dotyczą transakcji zawartych przed zmianą Regulaminu oraz nie wpływają na prawa nabyte Klientów.
  3. Każdorazowo, w przypadku zmian dokonanych w Regulaminie zgodnie z pkt. 2 niniejszego rozdziału Regulaminu, Sklep powiadomi Klienta o dokonanych zmianach poprzez udostępnienie zmienionego tekstu Regulaminu na stronie internetowej Sklepu oraz w formie wiadomości e-mail przekazywanej na indywidualne konto zarejestrowanego Klienta.
  4. Informacja przekazywana Klientowi zawierać będzie treść wprowadzanych zmian, datę ich wejścia w życie oraz jednolity tekst Regulaminu, w formie pozwalającej na jego przechowywanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności.
  5. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży pomiędzy Sklepem a Klientem, będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji z intencją polubownego zakończenia sporu.
  6. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa.









do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium