• Pościele

    Pościel 140x200, 160x200, 200x220 - u nas znajdziesz pościel do każdej sypialni. Nowoczesne wzory i naturalne tkaniny zapewnią magiczny sen. Sprawdź to i otul się magią snu.

    Zobacz więcej

  • KOŁDRY I PODUSZKI

    W wyjątkowej kolekcji naszego sklepu znajdziesz kołdry wielosezonowe i antyalergiczne oraz nie mogło zabraknąć miękkich niezwykle wygodnych poduszek do spania.

    Zobacz więcej

  • PRZEŚCIERADŁA

    Prześcieradła z bawełny zapewnią ci wygodne i komfortowe spanie dostępne w wielu wariantach. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

    Zobacz więcej

Promocje
Pościel bawełna satynowa 2cz. 140x200
Pościel bawełna satynowa 2cz. 140x200
39,90 zł 37,90 zł
szt.
Pościel bawełna satynowa 2cz. 140x200
Pościel bawełna satynowa 2cz. 140x200
39,90 zł 35,91 zł
szt.
Pościel bawełna satynowa 3cz. 200x220
Pościel bawełna satynowa 3cz. 200x220
58,00 zł 52,20 zł
szt.
Pościel bawełna satynowa 3cz. 200x220
Pościel bawełna satynowa 3cz. 200x220
58,00 zł 52,20 zł
szt.
Pościel bawełna satynowa 3cz. 200x220
Pościel bawełna satynowa 3cz. 200x220
58,00 zł 52,20 zł
szt.
Pościel bawełna satynowa 3cz. 200x220
Pościel bawełna satynowa 3cz. 200x220
58,00 zł 52,20 zł
szt.
Komplet pościeli 140x200 SPIDER-MAN
Komplet pościeli 140x200 SPIDER-MAN
109,00 zł 98,10 zł
szt.
Pościel bawełna satynowa 3cz. 160x200
Pościel bawełna satynowa 3cz. 160x200
49,90 zł 44,91 zł
szt.
Pościel bawełna satynowa 3cz. 160x200
Pościel bawełna satynowa 3cz. 160x200
49,90 zł 44,91 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

Prawo odstąpienia od umowy

 

  1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, wysyłając zawczasu takie oświadczenie Sprzedawcy. Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest przesłanie przez Klienta, przed upływem ww. terminu oświadczenia na adres: sklep@magicznesny.pl 

 

2. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

H&G

ul. Stanisława Lema 24
20-446 Lublin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

3. Zwrot towaru jest możliwy w stanie niezmienionym, bez oznak używania.

4. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, tj. niekompletnego lub w stanie zmienionym.

5. Niedopuszczalne jest dokonanie zwrotów zamówienia za pobraniem.

6. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy zwrot wpłaconej kwoty zamówienia następuje niezwłocznie, nie później jednak, niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez Sklep Internetowy.

7. Klient otrzyma zwrot ceny za zwracany towar, a w przypadku, gdy Klient zwraca wszystkie towary wchodzące w skład danego zamówienia – również zwrot kosztów najtańszej wysyłki towaru ze Sklepu do Klienta.

 

  1. Reklamacje

     

1. Sklep odpowiada, jako Sprzedawca względem Klienta według reguł określonych w Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002r. (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), zgodnie, z którymi wszystkie towary objęte są 12 miesięczną odpowiedzialnością Sprzedawcy za zgodność towaru z umową.

  1. Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na niezgodność towaru z umową.

     

  1. Towar reklamowany należy odesłać na adres firmy na koszt Klienta z dopiskiem „REKLAMACJA”.

     

4. Niedopuszczalne jest zgłaszanie reklamacji w siedzibie Sklepu, ani wysyłka reklamowanego towaru za pobraniem.

5. W przypadku uszkodzenia towaru przez Klienta koszty przesyłki pokrywa Klient.

6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłanie go wraz z towarem.

7. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia towaru, wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i opisem przyczyny reklamacji.

8. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. Koszt przesyłki ponosi Klient.

9. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany stan magazynowy), zwróci cenę wadliwego towaru.

10. Wszelkie zwroty i przesyłki w przypadku zwrotu uszkodzonego, niekompletnego, niepełnowartościowego towaru wysyłane na koszt Sklepu nie będą przyjmowane, chyba, że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.

11. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili przez okres 2 lat.

 

Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
H&G
ul. Stanisława Lema 24
20-446 Lublin

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl