

Zwroty i reklamacje
Prawo odstąpienia od umowy
-
Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, wysyłając zawczasu takie oświadczenie Sprzedawcy. Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest przesłanie przez Klienta, przed upływem ww. terminu oświadczenia na adres: sklep@magicznesny.pl
2. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
H&G
ul. Stanisława Lema 24
20-446 Lublin
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
3. Zwrot towaru jest możliwy w stanie niezmienionym, bez oznak używania.
4. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, tj. niekompletnego lub w stanie zmienionym.
5. Niedopuszczalne jest dokonanie zwrotów zamówienia za pobraniem.
6. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy zwrot wpłaconej kwoty zamówienia następuje niezwłocznie, nie później jednak, niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez Sklep Internetowy.
7. Klient otrzyma zwrot ceny za zwracany towar, a w przypadku, gdy Klient zwraca wszystkie towary wchodzące w skład danego zamówienia – również zwrot kosztów najtańszej wysyłki towaru ze Sklepu do Klienta.
-
Reklamacje
1. Sklep odpowiada, jako Sprzedawca względem Klienta według reguł określonych w Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002r. (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), zgodnie, z którymi wszystkie towary objęte są 12 miesięczną odpowiedzialnością Sprzedawcy za zgodność towaru z umową.
-
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na niezgodność towaru z umową.
-
Towar reklamowany należy odesłać na adres firmy na koszt Klienta z dopiskiem „REKLAMACJA”.
4. Niedopuszczalne jest zgłaszanie reklamacji w siedzibie Sklepu, ani wysyłka reklamowanego towaru za pobraniem.
5. W przypadku uszkodzenia towaru przez Klienta koszty przesyłki pokrywa Klient.
6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłanie go wraz z towarem.
7. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia towaru, wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i opisem przyczyny reklamacji.
8. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. Koszt przesyłki ponosi Klient.
9. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany stan magazynowy), zwróci cenę wadliwego towaru.
10. Wszelkie zwroty i przesyłki w przypadku zwrotu uszkodzonego, niekompletnego, niepełnowartościowego towaru wysyłane na koszt Sklepu nie będą przyjmowane, chyba, że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.
11. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili przez okres 2 lat.
Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
H&G
ul. Stanisława Lema 24
20-446 Lublin